Ett litet steg för mänskligheten, ett stort steg för Lovisa

Blev ett dygn med rätt fullt upp faktiskt, men nu har jag landat hemma och smetat in kokosolja i håret och väntar bara på att det ska verka så jag kan skölja ur det och göra mig i ordning för kvällen. Grillning med en hel hög brudar i Norrdal vankas ikväll, trevligttrevligt!

Men igår blev det i alla fall fullt upp då jag först jobbade, sedan körde ett pass med hästapållen innan jag själv körde ett pass på gymmet. Första gympasset någonsin som jag avverkade i shorts, har ju sådana extrema komplex över mina lår så för mig var det ett stort steg i rätt riktning. hade sedan asolut inga planer alls för kvällen. Men såskrev Ida och tyckte jag skulle komma där dom höll hus. Hon firade väl lite smått att hon fått anställning så jag traskade iväg till Grubbe där hon och grabbsarna höll till. Sent blev det och sov gjorde jag imorse så har enbart hunnit med ett dressyrpass med hästapållen idag. Men det är helg och det är ledigt, så vad gör väl det?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0