Ibland är tekniken inte med mig

Sov verkligen som en kratta inatt på grund av en förkylning som på något sätt hittat mig, kan säga att den dök upp extremt olägligt. Ingen träning på några dagar vilket inte lämpar sig bra nu eftersom jag ska springa Stensele runt då jag tydligen anmälde mig via jobbet. Menmen, känns då bättre nu än vad det gjorde imorse så förhoppningsvis var det bara en kortvisit. Damn you som gett mig denna bacill!

Aja, jobbet gick rätt tungt men lyckades då härda ut dagen. Sedan har jag mest bara tagit det lugnt, suttit och pillat på en ny design och hade nästan headern färdig men så la programmet av och allt raderades. Suck! 1,5 timmes jobb till ingen nytta alls. Orkar inte börja om just nu så jag går och lägger mig istället. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0