Kvalitétstid på hemmaplan

Så var det återigen söndag, slut på friden och bara några timmar bort till verkligheten igen. Och den här dagen vet jag då inte riktigt vart den har tagit vägen. Råkade väl kanske sova bort förmiddagen då det blev rätt sent igår. Kom från Norrdal rätt tidigt men drog sedan igång Judit och slet på raggen ett tag. Var alldeles för längesedan vi gled efter Storumans gator, som co-driver hade vi tessebiss så det var trevligt. Grillningen var också trevlig, kändes som det var år sedan jag såg Linnea så det var lite extra roligt.

Som sagt, den här dagen har bara försvunnit och det enda vettiga jag egentligen hunnit med är en långtur ute med hästapållen och sedan ett gympass. Blev mest kondition med lite drygt 7 kilometer löpning. Lite armar efteråt också. Och nu är jag i Kaskeluokt för tillfället och åker tillbaka imorgonbitti innan jobbet. Skönt med lite kvalitetstid hemma.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0