Övertrött är inge bra när man ska sova

Måndag, denna förhatliga dag. Dock ska jag egentligen inte klaga då denna dag varit extremt lättsam, but still, måndag. Däremot att det har regnat och varit grått hela dagen har inte gjort måndagströttheten mindre, nu har jag väl kommit in i någon slags andra anding och känner mig pigg nog att springa ett maraton. Men så roligt ska vi inte ha det, för här ska det sovas och inte springas. Sprang gjorde jag på gymmet och det får räcka. Körde då även ett arm och bröstpass. Hästapållen har också fått sig ett pass, vi for ut och snurrade på litegrann och han fick även beta av det lilla gräs som växt. Aja, färdigsurrat för min del, natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0