Sometimes late at night i lie awake and watch him sleeping

Det har varit skönt med lite helg mitt i veckan, dock kändes det inte lika skönt att jobba imorgon, i alla fall inte när jag vet att många är ledig den där lilla klämdagen. Men det är ju bara en dag innan helg igen och har ju haft en bra ledighet så.

Igårkväll så var planen att jag och Tessebiss skulle fara och grilla, men det var kallt och vi hittade ingen bra ved. Så det slutade med att vi grillade våra marshmallows på värmeljus och såg på disney. Helt klart okej det med! Fick mig en mysig sovmorgon imorse vilket var behövligt och efterlängtat. Tog mig sedan iväg på gymmet, 15 minuter uppvärmning och 1 timme styrka med ben, rumpa och mage. Och ikväll kunde köra ett efterlängtat pass med hästapållen igen då han tappade en sko förra veckan och hovslagaren kom igår. Så nu är vi tillbaka på banan igen. Nej nu bli det sängen och hoppas på att morgondagen går fort, natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0