Uppstoppad Mc-knutte

Först kan jag börja med att ursäkta det totala kaoset som råder på bloggen just nu. Brukar aldrig fixa designerna direkt på bloggen men blogg.ses nya designsystem är det sämsta som någonsin uppdaterats så på något vänster så satt jag helt plötsligt och pillade på den riktiga bloggen, omedvetet. Och just nu orkar jag inte göra mer, skulle ha sovit för längesen så. Det får helt enkelt bero till tid och ork finns.

Förutom att förstört min blogg idag så har jag jobbat och sedan varit och inspekterat den kommande sommarhagen, i sommar vidgar vi vyerna och byter plats. Ombyte förnöjer sägs det. Har även klickat hem en sommarjacka. Trivs inte riktigt i skinnjackan, dels för att armarna börjar vara korta och dels för att man känner sig mer eller mindre som en mc-knutte. Hittade en som var helt i min smak så jag kunde inte låta bli. Och med det sagt så avslutar jag detta och kryper isäng.

 

 
 

Kommentarer
Postat av: tessebiss

SNYGG SNYGG SNYGG!:D<3:*

Svar: love it!:D:* <3
Lovisa Olofsson

2015-05-22 @ 12:25:00
URL: http://theresebissmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0