En bra helg för kropp och själ

Har haft en väldigt bra helg som har bestått av de flesta saker som en bra helg ska bestå utav. En lugn fredagkväll då jag även körde upp till Kaskeluokt, så spenderade lördagen på hemmaplan och då passade jag självfallet på att rasta min lilla orangea räcer en sväng. Väldigt lite snö men det va hursom underbart att bara känna lukten och höra motorljudet. Sedan for jag tillbaka till Storuman igårkväll och spenderade kvällen hos Ida med ett gäng tjejer. Mycket trevligt var det! Och idag då, söndag och första advent också. Tiden går så sjukt fort, tyckte nyss det var jul och nu är den återigen här snart. Men blev i alla fall kurs med hästapållen, jag är väl rätt nöjd men det är ju alltid svårt med nya instruktörer som inte känner hästen. Sen har jag ju blivit väldigt kräsen på instruktörer när det gäller mig och leo, finns inte många jag skulle slänga pengar på för att den ska stå och tala om för mig hur min häst ska hanteras. Men Carina är bra, lugn och inget slit, harmoniskt och mjukt. Det gillar jag och Leo, så fler Carina-kurser för våran del. Avslutade sedan dagen med bio, vilket var sjukt längesen.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0