Kanske börjar man vara gammal

Helgen är över och det är väl bara att skalla kudden för att orka med en måndag imorgon. Dock så sov jag bort halva den här dagen men känner mig inte ett dugg utvilad för det, har insett att man inte ska sova dagtid. Helgen har väl varit bra kan jag väl tycka, middag hos syster i fredags sedan körde jag en sväng och kollade läget på hotellet. Mycket tråkigt måste jag säga, och det var inte för att jag var nykter utan för att det helt enkelt var tråkigt. Tycker Storumans utekvällar börjar bli mer och mer uttjatade. Eller så börjar jag bli för gammal. Men det var i alla fall kul att träffa Rosenknoppen igen vilket var extremt längesen! Hon var väl en av dom som gjorde kvällen värd ändå, så det tackar jag för. Igår blev det en utedag hos hästapållen, en sväng förbi kyrkogården och sedan spenderade jag kvällen hos Kim där vi spelade spel och pratade. Mycket trevligt! Och som sagt sov jag bort halva denna dag men har hunnit springa och hopptränat med hästapållen. En tvåkombination och studsserie fick det bli idag. Var rätt bra fart i pållen idag och svettig blev han. Men det var väl allt för i helgen tror jag, sova och ladda om batterierna nu. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0