Sakta men säkert faller jag i glömska

Det finns så mycket här jag skulle vilja skriva, tankar, känslor, planer och bara en hel massa skit om livet i allmänhet. Men ibland kan man inte offentliggöra allt man känner, men en dag kommer ni få veta vad som försiggår i hjärnkontoret för tillfället. Den dagen då jag fått ord på tankarna och lyckats få dom till verklighet. Nej, nog svamlat om något som ni ändå inte kan begripa. Så, torsdag idag vilket innebär fredag imorgon, hallelujah! Hade en välbehövlig innedag på jobbet idag efter två rätt slitsamma utedagar. Så har både hunnit med ett energitömmande pass för hästapållen och tagit mig ut och sprungit. Skräckblandad förtjusning efter två dagars uppehåll, men skönt att ha gjort det då jag vet hur lätt det är att få det ur rutinerna. Men nu är det sovdags för längesen, ser framemot en lugn helg med lite skoterkörning inplanerad. Som jag längtat!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0