Dags för en flytt till kallare ort tro jag

Så skönt med helg, en lugn helg dessutom! Där jag bara kan sova, äta och göra det som faller mig in. Ska även på dop imorgon, vilket var drygt 16 år sedan sist tror jag, då var det min lilla kusin Fanny. Så ja, det var ett tag sedan. Sorgligt nog har det blivit fler begravningar för min del.. Aja, fick då i alla fall sluta tidigt idag(!!), så hann med en ritt i dagsljus faktiskt. Sedan blev det wok till middag (lär få äta det i flera månader framöver då det här med att beräkna portioner inte är min grej). En pw har det också blivit nu på kvällskvisten och det får även avsluta denna fredag, för jag tror inte att jag, trots sovmorgon imorgon, kommer vara vaken så många minuter till. Men tänkte bjuda på en bild av en äckligt otäckt stor snigel jag såg på vägen idag. Såg först bara ett släpspår och upptäcker sedan till min fasa att det slemmiga kräket bara är 20 cm ifrån mina fötter!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0