En lite märklig dag

Blev en liten halvt märklig jobbdag idag, hade egentligen en innedag men hamnade hastigt och lustigt i Blattnicksele en sväng också för att lämna en reservbil. Och oförberedd på det som jag var så kan jag säga att det blev ganska kallt att stå och vänta på skjuts i drygt en timme. Men slutade när jag kom tillbaka så efter en tekopp var jag uppvärmd igen. Kvällen har däremot spenderats på hästryggen, ett svettigt pass med galopparbete blev det idag. Skönt för både hästapålle och ryttare att få ut lite energi. Men nu ska jag ta och vattna mina tappra krigare till blommor (inte lätt att vara växt i mitt hem) och sedan krypa isäng så det kanske finns någon energi för morgondagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0