Ett yrke som sovare, tack!

Vakna, jobba, äta, hästapålla och springa är ungefär vad som har hänt under denna dag. Och mer kommer inte hända då jag egentligen borde sova eftersom att tröttheten börjar gå överstyr. Börjar seriöst fundera på om jag har järnbrist (vilket inte alla skulle förvåna mig då jag inte alls är säker på att jag äter tillräckligt järnrik mat), har läst och hört talas om att trötthet är ett vanligt fenomen då. Tror jag ska testa att ta järntabletterna som blev kvar sen blodgivningen och se ifall det blir någon skillnad. Sedan vet jag ju att jag är en väldigt trött person, som helst skulle vilja spendera alla dygnets timmar i sängen med stängda ögon. Men det är det ingen som har tjänat pengar på, tror jag.. och om det skulle gå så tar jag tacksamt emot all information om det yrket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0