Minusgraderna kommer och hoppas att snön gör likaså

Måndagen över och ögonen faller snart igen. Men hade en innedag på jobbet idag vilket är lättsamma dagar så fick en bra mjukstart på veckan i alla fall. Efter det att jag slutat så släpade jag med systeryster till yngvessons för att tinga en av de begagnade skotrarna som stått där ute ett bra tag. Så nu ska den in på service och sedan är den redo för köp. Och det har bara fått längtan efter vintern att bli ännu större, ge mig snö nu tack! Annars har denna måndag bjudit på en pw i den kyliga höstkanten och ett dressyrpass med hästapållen. Vi övar vidare på galoppombytena och idag blev det övning på att ställa han åt det håll han inte galopperar åt. Det vill säga vänsterställd i höger galopp och tvärtom. Blir lite kortslutning i hjärnan ibland men han kämpar på bra. Men nu är jag nöjd för den här dagen och kryper isäng. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0