Nu är jag nöjd för denna dag

Efter det att jag väl klivit upp ur sängen imorse så har detta varit en aktiv dag, inte en lugn stund förrä nu då jag blev strandad i sängen. Började med att bege mig ut och köra lite intervaller, och oj vad min kondition verkligen försämrats sen våras. Men håller sig förkylningarna borta nu så ska det förhoppningsvis bli ändring på det. Sedan kom varsellyset på plats innan det bar iväg till ridhuset med hästapållen. Hoppträning stod på schemat och jag tror bannemig aldrig vi haft en så bra hoppning. Hade lagt upp en lydnadsövning och jag har absolut inget att klaga på när det gäller han prestation. Har även börjat träna på att sända in han i transporten vilket också gick bra. Så en liten guldstjärna till lillprinsen idag! Sedan har jag hunnit gå en sväng men nu har jag som sagt landat i sängen och laddar för en ny vecka. Och bilderna från gårdagens dop har jag inte hunnit ladda in på datorn än så dom får vänta.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0