Och om jag tänker tillbaka nu så har du aldrig varit vacker

Helgen är över och den här varit bra, precis så där som en helg ska va. Började med en lugn fredagkväll med lite idoltittande och en ragg med Frippson m.fl. For förbi garaget och fick provsitta en pro xr, vilket fick mig att äntligen bestämma mig inför mitt köp. Men for hem ganska tidigt för att jag var trött. Tog lite sovmorgon på lördagen inna jag tog en pw i den klara höstluften. En uteritt med hästapållen hanns också med. Sedan var det middag med grabbarna grus innan jag skulle chaufföra dom vidare till Blattnicksele där Rebus hade inflyttningsfest. Kul att träffa henne igen! Blev ändå en tidig kväll, var nog hemma före tolv så det var ändå skönt. Och efter en skön sovmorgon och en behövlig pw så tog jag tag i livet och städade lägenheten, känns skönt att ha det gjort och slippa göra det efter jobbet någon dag. Och ikväll blev det galoppbyte-träning med hästapållen, jobbigt men nyttigt och det var duktig liten hästapålle. Men nu väntar strax sängen, om än jag faktiskt inte är så trött då fått vila ut ordentligt i helgen.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0