Vart tog helgen vägen?

Började denna helg med att åka upp till Kaskeluokt i fredags då jag slutat för att sedan delta i jakten på lördagen. Blev en lång men händelserik dag i skogen så det var roligt. Var sedan lite vemodigt att åka tillbaka till Storuman igårkväll, man inser inte vad man haft förrän det inte ingår i vardagen längre. Tur det inte är långt i alla fall. Blev en tidig kväll igår, dels för att jag var trött och dels för att det inte hände något annat spännande. Blev sedan en lång natt med kallsvettningar och magsmärtor, som jag ännu inte lyckats identifiera. Tarmvred, blindtarmen, gallan, matförgiftning eller något annat skumt? Inte den blekaste men ont som satan gjorde det då! Men nu är allt frid och fröjd tack och lov. Men tröttheten har tagit över denna dag så det enda vettiga jag lyckats göra är att byta till vinterdäck och kört ett dressyrpass med hästapållen. Men nu kryper jag isäng och laddar inför en ny vecka, natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0