Hur som helst så är det fredag imorgon

Torsdag och det enda som för tillfället snurrar i huvudet då jag hör det ordet är att det snart är helg. En tidig morgon till innan jag får sova ut och bara vara. Lovely! Annars så har väl inte denna dag bjudit på så mycket spännande, rusk och riktigt höstväder. Vilket i sig är en rätt bra sak. For även förbi en sväng hos Kim och bebismysade lite vilket verkligen var på tiden. Och ja, jag älskar bebisar, så länge dom inte skriker längre stunder och så länge jag inte bär ansvar 24 timmar om dygnet. En mindre bra sak är att jag väckt upp förkylningen från förra veckan med gymmandet och all stress denna vecka. Verkligen opassande då jag nästan känner hur jag växer på alla håll och kanter. Men får väl försöka ta igen det med dubbla pass sedan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0