Mer feeling av att vara på plats

Skönt att ha landat hemma i sängen med en tekopp efter en helt fantastisk helg i Skellefteå. For som sagt till Skellefteå med pappsen och co. på lördagmorgon. Matchen mellan lule och skellefteå blev ändå en liten nagelbitare där i slutet. Dock skulle jag som luleåspelare skämmas extremt över klacken, snacka om dålig stil och osportsligt beteende. Och vi hamnade ju nära Luleås klack eftersom att både Kristoffer och fjellner är lule-fan. Kände mig stundvis mordhotad men va gör väl de när segern gick till västerbotten. Vi hann även kolla läget i stan på kvällen och det kändes som jag skulle gå vilse, men hittade tillslut till campingen. En av höjdpunkterna var också att få se Judit på gatorna (min gamla bil för er som inte hänger med) hade ju ångest över att sälja henne men det verkade som hon få bra omvårdnad vilket känns skönt. Men borta bra men hemma bäst stämmer än en gång, så skönt att vara på hemmaplan igen. Har hunnit med ett pass med hästapållen nu ikväll vilket var skönt, men nu väntas sömnen då nattens sömntimmar går att räkna på en hand, vilket inte är okej. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0