Tackar högre makter för helg imorgon

Långa dagar och korta nätter är känslan av mina senaste dygn, längesedan jag kände mig så här tömd, så här utsliten. Och som vissa kanske räknat ut så blev pluggandet det som fick lida, men det gick inte att få ihop det med jobbets nya koncept. Det funkade inte att komma hem halv sex och sedan ha föreläsningar i 4-5 timmar samt hinna med alla uppgifter som tog minst 2 timmar. Dygnet saknade sisådär 8 timmar. Lite synd då jag verkligen hade motivationen, men studielån är inget för mig. Sedan så vet jag att jag hade krockat i väggen, vilket jag kanske gör en vacker dag ändå. Men ett sätt att koppla av är då att åka iväg till hästapållen. Så idag blev det markarbete vilket vi borde köra betydligt oftare än vad vi gör, ingen av oss är speciellt duktiga på det och båda av oss är helt slut på efteråt. Annars kan jag ju bara tala om för er att det är fredag imorgon, än hur otroligt det låter! Lär lägga mig direkt jag slutar för att sedan kliva upp när skogen kallar på lördag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0