Halloj!

Tänka sig att det finns några trogna läsare kvar här på den minst sagt oaktiva bloggen. Men jag lovar er, jag tänker inte överge er. Dock går all vakna tid åt till att sova typ. Nej skämt och sido, jag har väl för första gången på 1,5 år skaffat mig ett liv där jag faktiskt har ork, motivation och lust till att göra annat än ingenting och måsten. Ni anar inte hur skönt det är, att leva alla sju dagar i veckan. Livet i skogen flyter på, har börjat hugga lite smått nu också och jag trivs som fisken i vattnet. Hästapållen lever då han med och mår bara fint. Min träning blev lite lidande under påsken och tre veckor med eftermiddag, men har tagit tag i det nu också så. Annars har det inte hänt mycket, i lördags så blev det en en tevlig kväll med fint sällskap och god mat då världens bästa Nellsan fyllde år. Och detta efter en dag med hundspann som jag och Mathilda for iväg på i Umnäs. En upplevelse jag länge viljat prova och det var något jag gärna gör om. Ni få ha det bäst så hörs vi förhoppningsvis snart!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0