Ett huvud som valt att inte samarbeta

Så var den här veckan också slut, dock ingen söndagsångest för min del. Det där med söndagsångest har som försvunnit ur mitt liv, just nu vill jag helst bara jobba, eller sova. Har varit lite mycket för mitt lilla huvud på slutet, och jobbar jag eller sover så tänker jag inte. Skulle behöva semester från mitt eget huvud ett tag. Men allt brukar ju bli bra, kanske inte idag, kanske inte imorgon, men någongång. Men förutom att sova och jobba så har det inte hänt så mycket. Dragit på mig ännu en förkylning så gymmandet har uteblivit i helgen. Jag börjar bli så less, hinner just få in rutin och sen kolapsar kroppen. Snart skiter jag i allt och tränar oavsett vad, hade ju satt upp mina mål som omöjligt kommer hinnas nås i den här takten. Nåt positivt är i alla fall att jag igår körde till Rebecka, vi umgås alldeles för sällan numera så det var extremt kul att träffas och ta igen lite missad tid. Guld värt! Men nu ska jag försöka göra något av den här kvällen innan jag intar sängläge.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0