Jupp

Jag är 21 år ung.

2. Hur gammal känner du dig?
Det beror på vart jag är, så fort jag lämnar kommunen känner jag mig så fruktansvärt ung och omogen. Men när jag ser mig omkring på hemmaplan inser jag att jag känner mig äldre än jag är. Finns så många häromkring som borde växa upp och inse att livet är för kort för att stanna i 15-årsåldern.

3. Vad har du gjort i dag?
Har spenderat dagen på garaget och servat skotaren, när den var färdig så bar det iväg ut i skogen igen. Sedan har jag ätit middag, kollat runt lite på datorn, diska och ska strax hoppa in i duschen och diska mig själv. Mer spännande än så var det inte.

4. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Just nu är allt jag önskar att det ska bli höst, mörkt och kyligt! Men i övrigt är jag en vintermänniska. Hatar sommaren.

5. Är du besatt av någonting?
Haah, skor typ!

6. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?
– Jag har en väldigt klar och tydlig bild av hur jag vill att min framtid ska se ut
- Jag har väldigt svårt att släppa saker
- Tänker alltid negativt

7. Hur vill du tillbringa din pension?
Jag vill leva utan smärtor och rörelsehinder, få ut nog med pengar för att gå runt varje månad och kunna umgås med barn och barnbarn. Ha ett hus ute på en liten gård som jag delar med min karl. En katt skulle väl också vara mysigt.

8. Har du någon gång brutit ett ben?
Nope!

9. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Just nu är jag inne i en sådan tid då alla platser förutom Storuman känns lockande.

10. Vad är du på för humör just nu?
Trött och förvirrad.

11. Vilket är ditt favoritgodis?
Äter inte godis längre men jag ljuga om jag inte sa att det skulle suttit fint med polly..

12. Vilken är din favoritaffär?
Affär och affär, men wish är fantastiskt!

13. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Jag är nog varken eller, går gärna isäng tidigt och sover gärna länge. Jag är väl kanske en dagmänniska.

14. Har du blivit sydd någon gång?
Nepp!

15. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
Hade sommarlov, ett sånt där riktigt sommarlov utan jobb och enbart en massa bad och bus typ. En känslokall jäkle där andras ord aldrig kunde bryta ner mig. Good times.

16. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Jag vet faktiskt inte.

17. Är du blyg?
Ja

18. Vad heter du i andra namn?
Eva, och varför vet jag inte rikigt.

19. Vill du gifta dig?
Känns inte alls nödvändigt, men en förlovning hade vart sött.

20. Har du, eller har haft, något smeknamn?
Lovan, Lovvelisa, Love, Lojjsan och Lopparvisa. Föredrar det sistnämnda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0