I brist på annat vettigt att göre en tisdagkväll

Vem ringde du sist? 
Victor

Din största framgång detta år?
Framgångar har det nog varit rätt knapert med ändå detta år, men jag har trots allt gått min egen väg. Insett att jag har ett värde och inte låtit människor som tidigare kört över mig fortsätta med det. Sagt hejdå till folk som inte behöver ta upp plats i mitt liv. Jag har helt enkelt utvecklat mig själv. 

Tror du att du kommer att hitta nya vänner i år? 
Det kommer jag garanterat, och det har jag redan gjort.

Kommer det här året bli bättre än det förra?
2017 kommer garanterat bli bättre.

Vem längtar du mest efter? 
Kortsiktigt sett så så är det Victor, men han träffar jag snart. Annars så är de Syster, Mamsen och Papsen just nu.

Vem drömde du om inatt?
Sovde som en klubbad, så ifall jag drömde något så kan jag inte påstå att det är något jag registrerade.

Antal timmar du sov inatt? 
8 timmar non-stop sleeping.

Pratar du med personen du senast kysste? 
Jo faktiskt så står han ut med mig fortfarande.

Vad gjorde du klockan 2 i natt?
Sov så vitt jag vet.

Vad är det roligaste du har gjort i veckan? 
Kan inte påstå att jag gjort mycket kreativt denna vecka, men nytt jobb är ju ganska intressant.

Har du en bästa vän?
Ogillar ordet bästa vän, jag har vänner och dom alla är bäst.

Nämn någon som gjorde dig glad i år?
Victor må jag väl säga är en glädjespridare.

Är det okej att gråta? 
Okej är det ju, men vidare kul är det ju inte. Så det är bra om man inte gör det till en vana.

Vad ser du framemot? 
Att komma in i ett vardagsliv där jag slipper stressa och oroa mig för morgondan. En vinter fylld med skoter och trevligt folk. Och sen ser jag också framemot fredag.

Är du svartsjuk?
Så länge ingen ger mig en anledning att vara det så är jag inte det. Svartsjuka är bara ett tecken på att man tvivlar på sin partner.

När grät du senast? 
Kanske inte alltför längesen tro jag, all ilska och besvikelse har behövt komma på något vis.

Hur mår du just nu? 
Jag ska absolut inte klaga!

Gjort nåt du ångrar?
Jag har gjort mycket ja ångrar, men jag tror på det här att man lär av sina misstag. Hade jag inte ångrat något så hade jag nog inte bildats till den jag är. Mina misstag har helt enkelt tagit mig dit jag är idag, om än det har svidit på vägen. Saker och ting har fått mig att stå stadit på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0