Måndag

Och så var det måndag igen och jag har landat i Bygdsiljum. Blev en rätt lugn och skön helg i Drängs. I fredags blev det middag hos svärisarna innan vi for iväg och spelade lite spel och så. Och lördagkväll så lämna jag grabbarna och följde svärisarna på hockeyn, oerhört skön vinst för Skellefteå. Sen blev det inte så mycket mer gjort, och lika bra var väl det för igår så tog vi oss en tripp till Luleå för att hämta hem min nya kompis för i vinter. Efter att ha kört kort skoter förra vintern så känns det riktigt bra att numer ha en lång i garaget. Får sända ett stort tack till både Victor och Jacke som fixade iprincip allt, jag behövde bara följa med och se söt ut ungefär. Så nu inväntar vi bara lite mer snö och Victors nya skoter. Aja, det var väl ungefär allt för denna gång.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0