Åldersnoja

Torsdag vilket innebär att det redan blir helg imorgon. Dagarna, veckorna och åren tickar iväg, fyller 21 nästa vecka. Och ja, jag börjar ha rätt stor åldersnoja. Får smått panik och tycker att nu kan vi bromsa åren lite, det är inte längre kul att bli äldre. Men det är väl livets gång och jag ska väl bli gammal och rynkig jag med. Men det är väl kanske ett lite senare mission, få ta och leva här och nu. Och vad händer nu då? För tillfället har jag virat in mig i täcket Och slocknar snart i skrivande stund. Annars så har jag skotat på hela dagen och tog mig en mystur med hästapållen nu ikväll. Men nu är det bäst att lyssna på kroppen och ta sig en natts sömn. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0