Fina dagar

Haft en riktigt fin dag idag och har samlat ihop en hel del virke. Dom kom även och plockade upp skördarn idag så nu ska jag bara ta ihop resterande och sedan väntas väl nytt ställe och nya träd. Stämplade lite travar innan jag for hem idag, och även det går framåt. Stämpling är det jag upplevt som svårast hittills, känns som de kommer färg överallt förutom där det ska typ.. fick mig en blå och fin dip dye på köpet! När jag slutat så blev det en tur med Klara och Kim till skarven, och självfallet lilla Love också. Tog mig sedan på gymmet för lite konditionsträning, har väl egentligen satt onsdagar som vilodag men då jag kände att jag förtärt lite väl mycket ätbara ting och att konditionspasset i lördags uteblev så kunde jag gott bränna lite idag. Det var väl min onsdag det, något mer spännande har inte hänt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0