Ny vecka, nya tag

Så hade ännu en vecka dragit igång och helgen är över. Gör mig ingenting, utan det är nästan som att man går och längtar lite smått efter att få sätta sig bakom knapparna igen. Hade hursom en bra helg i blaiken hos Klara och Tomas. Vädret var inte det bästa men liftade skotern litegrann iaf. Klappade kossor och åt en massa saker. Igår blev det middag hos pappsen innan jag rullade mot storuman igen, var skönt att krypa ner i sin egen säng. Ikväll så blev det första motionering av hästapållen innan jag traskade till gymmet. Första passet på några dagar då jag väntat ut förkylningen som aldrig ville bryta ut så jag blev less och orkar inte vila mer nu. Aja, börjar en timme tidigare imorgon så borde egentligen sovit nu. Så, natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0