Varmare tider

Här har det inte blivit många rader i veckan, men mån-tis ha vi varit två på skotarn så jag har gått eftermiddag. Nu är jag ensam på den igen så håller på att sno tillbaka för att gå förmiddag resten av veckan. Så ska försöka mig på att göra en tidig kväll nu. Förutom att knata på i skogen så har dagarna inte fyllts med så mycket mer spännande, som vanligt gymmet och hästapållen. Fick mig en riktigt fin tur ut igår på förmiddagen medan solen var framme. Fick nästan lite vårvinter-känslor. Men det börjar ju inte vara så långt kvar dit, februari har ju bara susat förbi och är då snart över dessutom. Aja, ska väl ta och skutta i säng och hoppas på att John Blund hittar åt mig i tid.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0