Händelserika dagar

Har hänt en hel del under frånvaron här. I onsdags gjorde jag min sista dag på posten och nu väntas några dagar ledigt innan jag påbörjar min resa till utbildad skogsmaskinsförare. Jag känner mig mer än redo, så lets do this! Efter jag slutat plockade jag upp Viktoria och vi begav oss till Ammarnäs för nyårsfirande. Och vi fick tre fantastiska dagar på denna vackra plats. Skoterkörning, god mat och omringad av extremt underbara människor. Det var mycket sorgligt och vemodigt att packa väskan och bege sig hemåt igår, men det får bli fler gånger. Husrummet ska Frej (eller rättare sagt hans mamma kanske) ha stort tack för. ett tack för att jag fick dundra med assaulten igår kanske och skulle vara på sin plats. Detta blev nog den bäsa nyår'n hittills, för fyf*n så kul vi har haft! Nu är det bara att hoppas på att 2016 blir så bra som det är upplagt för att bli.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0