Plogbil

Ännu en dag avverkad och startade den på gymmet med lite mage/bröst. Sedan var det bara att börja bege sig ut i skogen. Trodde ett tag att jag skulle köra fast med bilen innan jag tagit mig till maskinerna. Men tacka vet jag bakhjulsdrift! Sen att kjolpaketet plogade den lilla vägen är ju en annan femma. Väl framme så gick dagen felfritt måste jag väl ändå säga, sen hur snyggt det blir vet ja inte. Men det kommer med tiden det med. Börjar i alla fall stundvis få till något slags flyt, så det går framåt. Men nu säger huvet gonatt så det är väl bäst att lyssna. Blir dagspass imorrn så klockan ringer tidigt. Aja, hare bäst och sov så gott. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0