Slut på ledigt, nu börjar allvaret

Så var de sista dagarna på min långledighet förbrukade och lika bra är det för ack så förslöad man blir att bara vara ledig. Har spenderat helgen till största del tillsammans med fina människor. Känns som det var ett tag sedan jag umgicks med mina Storuman-homiesar, vi har ju som varit ute på egna äventyr på olika orter på senare tid. Idag har jag även gjort lite vettiga saker såsom att städa, diska och handla. Men det var nog och det enda ungefär och mer lär det inte bli för nu ska jag bänka mig framför farmen och sedan göra mig redo för sängen. Går eftermiddagsskift hela veckan så kan ju sova men hade tänkt försöka kliva upp och ta mig iväg på gymmet ifall min tagg hunnit aktiverats. Känner verkligen motivationen för gymmet igen och jag känner mig mer än redo att ta mig tillbaka till formen jag hade förra våren. För just nu är jag så oformad jag kan bli ungefär. Skärpning! men det var väl allt för mig, önska mig lycka till inför morgondagen. Dock är jag mer än redo, lets do this!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0