Åsele 2016

Så var sommarens alla bravader avklarade i och med att Åsele marknaden nu är över. Brukar ju alltid köra dit tur och retur både fredag och lördag (om man bortser från förra året då jag skippade hela spektaklet helt), men i år så bodde jag med Ida och Linda i Sörnoret. Rätt skönt att slippa köra alla dom där milen mitt i natten faktiskt. Assergård var nog höjdpunkten på det hela, annars så har helgen bjudit på god mat och trevligt sällskap. Var skönt att komma bort lite, dock var det rätt skönt också att sova i min egen säng inatt. Blev i övrigt en lugn Söndag, våldgästade Viktoria en sväng innan jag själv fick finbesök. Har väl kanske inte blivit många knop idag heller ifall man bortser från en promenad, urladdning av en överspeedad hästaponny och slutligen en tur med inlinesen. Kändes dock i kroppen att det återigen varit en helg med lite för lite sömn. Men förhoppningsvis är det tillbaka till dubbla pass imorgon, då jag fått ta igen mig två nätter. Bilder blev det dock rätt fattigt med..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0