Dagar som kommer och dagar som går

Onsdag, eller är det tisdag? Man tappar ju helt och hållet kollen på vilken dag det är när man är ledig. Men dagarna rullar hursom på, förmiddagarna går åt till sovmorgon och gym medan jag fördriver eftermiddagarna med folk eller hästapållen. Igår blev det en ur upp till blaiken där det blev kvällsgrillning och prat. Och idag hade jag en lunchdate med Ida och Linda. Hann även med en tur med hästapållarna innan det bar iväg på fiske, fick faktiskt två stycken, gäddor dessutom. mer ska inte göras idag och ska bara fördriva lite mer tid innan jag ska försöka sova. Har sovit urkasst dom senase nätterna, somnar aldrig före 2. Och imorse vakna jag till runt sju och tänkte att nu jäklar ska jag kliva upp så kanske jag somnar i nån vettig tid ikväll. Får se om jag lyckas.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0