Slut på ledigt

Så var söndagen här, söndagen som avslutat min fyra veckors ledighet. Har sett framemot att börja igen i ungefär 3 veckor så det känns skönt att va back in buissness imorgon. Annars så har helgen varit bra, väldigt lugn. I fredags var det taco-date med Viktoria innan vi såg några filmer. Igår så for jag iväg och provred Madicken en sväng, vilken häst! På kvällen satt vi några stycken hemma hos mig och pratade och lyssnade på regnet typ. Blev en tidig kväll då jag fick feber, så har sovit lite och ingenting inatt. Känns dock betydligt bättre idag så det var nog bara något snabbt övergående. Blev hursom en lugn dag, laddat batterierna så jag är redo för morgondagen. Och då jag har förmiddag i veckan så ska jag alldeles strax krypa isäng. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0