Sommar och sol

Vi fick en strålande dag på Ansia i fredags, sol funkar så länge det finns vatten i närheten. Fick även lite färg så nu kan jag väl kanske tycka att sommaren 2016 officellt kan ta slut. Men det är ju faktiskt snart slut på Juli och om en vecka återgår jag till rutiner och nytta igen. Blev även en sväng till Tärnamarknaden på lördag, skor och sockar var det som fick följa med hem. Sedan skippade jag både motorveckan och Udden på kvällen och körde istället upp till Kaskeluokt. Blev en fin kväll med grillning och skratt. Åkte hem nu idag och det enda vettiga jag gjort är en tur med hästaponnyn, tycker väl egentligen det är lite för varmt nu men det blev en lugn tur och dessutom i regnet så. Och mer blir det heller inte gjort idag, ska försöka att ta och sova snart då det känns behövligt. Får väl se om det lyckas.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0