Sommarvärmen kom tillslut

Snart så har ännu en vecka passerat, vilket för min del bara känns bra. Jag är less på sommarn, less på va ledig och saknar dagarna i hytten. Men på måndag går jag in på den sista lediga veckan så är snart tillbaka på banan igen. Denna vecka har förövrigt bjudit på extremt mycket sol, hemskheter med denna värme alltså. Men ska ta vara på morgondagens finväder som vi är lovade och dra iväg på ansia och plaska lite. Förutom "fint" väder så har veckan inte bjudit på så mycket, blev fiskning och grillning igår med viktoria och Oskar. Trevligt, dock ingen storfångst direkt. Annars så rullar livet på, blir en sväng till tärna på lördag, bara över dagen då udden kändes lite olockande för tillfället. Får se om jag kanske kör upp till kaskeluokt på lördagkväll istället och våldgästar sommarstugs-glassarna. Tiden får helt enkelt utvisa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0