Du är inte som alla andra, alla andra är som dig

Så var denna helg över och årets första talludde avklarad. Brukar ju tycka att talludden är startskottet för sommaren och med bara(!) mindre än 3 veckor kvar till storumandagarna så är det bara att inse att sommaren faktiskt är här. Körde den här talludden och hade väl lika kul för de, fast det finns både för och nackdelar med chaufförandet. Har i alla fall lärt mig att inte köra två omgångar, blev på tok för sent inatt/morse vilket innebar att den här dagen gick till spillo.. Men hade det hursom trevligt igår och fick äran att umgåsas med kamelen nästan hela kvällen, underbart och på tok för längesen! Och idag är det dessutom 2 år sedan vi tog studenten, helt sjukt! Hade ju en underbar gymnasietid med världens bästa människor, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte hade det bättre nu. Aja, nu ska jag slänga mig i säng och imorgon väntas första dagen på motorsågskörkorts-kursen. Wish me luck!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0