Spontanitet

Så hade vi avklarat årets midsommar,  vilket innebär att storumandagarna nalkas. Inte speciellt taggad på det at the moment, men det blir säkert trevligt. Hade väl en hyfsat bra midsommar, efter mycket velande hit och dit så blev jag slutligen kvar i storuman. Rätt kort och lugn kväll för min del och igår när jag vakna så spontankörde jag neråt mot kusten, va väl sådär allmänt less och behövde se något annat. Hastigt och lustigt blev de en roadtrip till örträsk på kvällen, helt klart roligare än själva midsommarafton. Hann träffa brodern nu idag innan jag påbörjade min hemresa. En tur med hästapållarna och en date på boxan med systrarna Berggren är vad kvällen bjudit på. Men nu ska jag ta och sova, sista rycket nu i veckan då. Gonatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0