Hej igen!

Här har det varit tomt, men jag antar väl att kanske livet kom emellan. Tid är något det är lite knapert om ibland, men enlig rmig så är det positivt då jag inte tycker om att ha dötid. Har inte hänt så mycket sedan sist kan jag väl säga, knegat på, tränat, hästapållat och umgåtts med folk. Något mindre vanligt som hänt var att jag hastigt och lustigt hamnade i Malå i lördags, trevligt var det och kul att träffa lite nytt folk ibland. Nu håller jag på ladda för ett eftermiddagsskift, är ju en kort vecka i veckan då fredagen är röd. Åker upp till kaskeluokt då på fredag och blir där över påsk. Hoppas på bra väder och inte alltför mycket vatten på isarna. Hare bäst så ska jag försöka uppdatera er lite oftare om mitt extremt intressanta liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0