Lugn helg på hemmaplan

Helgen är över , alarmet ställt och jag är redo för sängen. Har haft en lugn och skön helg på hemmaplan. Var inte hemma från skogen förrän sju I fredags och efter det blev det enbart tvsovande resten av kvällen för min del. Igår så for jag iväg och åt palt innan jag tog ett dressyrpass med hästapållen. På kvällen så umgicks jag med mina fina vänner vilket var mycket trevligt. Efter en sovmorgon imorse så begav jag mig till gymmet för att ta mig an milen , har blivit lite konditionsträning på senaste tiden men det gick förvånansvärt lätt. Inte bästa tiden direkt men inte sämsta heller. Hästapållen fick löshoppas idag vilket verkade vara uppskattat. Men nu är det bara sängen som väntar. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0