Vart en millimeter från förfall

Nu har det väl varit tomt här lite länge, ungefär lika tom som jag varit. Har varit och snuddat på botten, den där botten man så många gånger trott att man nått, men som jag nu vet att jag inte ens varit i närheten av förrän nu den senaste tiden. Men jag tror någonstans att man kanske ska falla såpass nångång att man inser att det enbart finns en väg och det är upp. Och nu går det uppåt, om än framtiden är oklar och förändringarnas tid står och flåsar i nacken så känns det bra. Nu kan jag med förväntan se på vad framtiden har att erbjuda. Jag har ju dessutom turen att vara omringad utav fantastiska människor som alltid lättar upp allt och får en att se positivt när man själv blivit förblindad utav negativiteten. Har som pricken över i:et fått en massa spännande saker att se framemot de kommande helgerna, så att ja, det är absolut ljusare tider som nalkas nu. Har en otroligt spännande tid framför mig och vad som än händer så kommer det bli bra. Ta hand om er så hörs vi senare, när jag förhoppningsvis kan erbjuda ett lite mer detaljerat inlägg.

 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

<3!!

2016-10-19 @ 16:24:52
URL: http://theresebissmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0