Alla hjärtans dag

Onsdag och halva veckan avklarad, Victor kommer hem imorgon och dagen efter det blir det officiellt helg och Kamelen kommer hit. Med andra ord så närmar sig veckans höjdpunkter sakta men säkert. Har varit en relativt bra vecka, långa jobbdagar men har i alla fall så smått börjat ta tag i springningen. Jag har för mycket energi i kroppen då jag sitter alldeles för stilla om dagarna, däremot är huvet helt dött vilket inte är någon vidare kombination alla gånger. Man får helt enkelt strunta i huvet och dess skrikande efter sömn och återhämtning och lyssna på kroppen istället. Annars har det inte hänt mycket hittills i veckan. Var ju alla hjärtans dag igår, mitt hjärta var ju dock borta så det var ju inget speciellt med det. Fick nöja mig med att lukta lite extra på sovtröjan, det har som blivit en vana sedan första gångerna vi sågs att han alltid lämnar en tröja när han far. Det ska lukta Victor när man sover, det bara är så. Jag är så extremt tacksam över att jag har Victor i mitt liv, att han fått mig att våga ha känslor då han inte leker med dem utan besvarar dom. Han är helt enkelt bäst.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0