Och så blev det till slut 2017

Har varit full rulle hela denna helg, med flytt och nyårsfirande. I fredags så bestod hela kvällen av ut och inflytt av Victors grejer, var ju i och för sig bara dörren brevid så det tog ju inte överdrivet lång tid. Och igår var det bara upp och iväg till Bygdsiljum för att hämta de största och mesta grejerna från min lägenhet, är kvar litegrann men har ju kvar den tills i Mars så det är ju ingen brådska med det. Vi lyckades få allt i ordning lagomt till det att det började rulla in folk då vi skulle fira nyår hemma hos oss. Blev en väldigt lyckad kväll med mycket skratt, mat och framförallt trevliga människor. Och för att inte glömma den där nyårskyssen av människan som jag aldrig hade kunnat ens fantiserat om att jag skulle hitta detta år. Kan ju inte direkt påstå att 2016 var något storslaget år, men att jag hittade min Victor har helt klart gjort det till ett år med ljusglimtar. Idag har vi tagit det rätt lugnt, ifall man bortser från städningen som väntade efter gårdagen. Och nu har just Victor farit iväg på jobb och för mig är det sovdags. Så sängen blev tom och kall men det är på nåt sätt mysigt att ha någon att längta efter när man vet att han kommer tillbaka. Men nu ska tanten ta och sova, natti!

 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Så glad för din skull!:*<3

Svar: Tack vännen! <3
Lovisa Olofsson

2017-01-11 @ 19:29:52
URL: http://theresebissmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0