Hösten och bloggandet är här igen

Det här med att börja varje inlägg med att det var ett tag sedan börjar bli en vana, kanske en dålig sådan.. Men nu har hösten, mörkret och lite kyla anlänt så jag har en förhoppning på att det nu ordanr upp sig. Har dessutom en plan på ny design vilket alltid ger lite ny och frisk motivation. Och som vanligt när det går ett tag mellan gångerna så hinner det hända alldeles för mycket för att kunna skriva ner allt. Men jag kan ju snabbt ta det "viktigaste". I augusti hann vi med en weekend i Umeå när det var Nolia, två hotellnätter, mat på pinchos, kareoke på Olles och ett kärt återseende med Kamelen, Daniel och Rosenknoppen. En trip till Vindeln och Emil Assergård har i också svidit av. En lugn helg hanns med den månaden innan det var dags för mig att packa väskan och flyga ner till Stockholm för att ge mig an tjejmilen tillsammans med Josefin. En mycket bra helg och en bra känsla genom hela loppet. Det gör vi om! Men nog var det allt bra skönt att komma hem igen. Sedan sist har jag även hunnit sälja bilen, så idag har jag varit icke bilägare i en vecka. Det var inte helt utan separationsångest.. Lilly, som hon så fint heter, har känts som en del av mig och min personlighet. I övrigt har det hänt ganska mycket men det här inlägget har redan blivit för långt och jag kan behöva något att fylla ut kommande inlägg med, så hold on, jag kommer snart tillbaka. See ya!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0