En dag ledigt

Känns inte så dumt alls med en liten ledig dag sådär mitt i veckan imorgon. Och så som planen ser ut nu så drar jag och Lina in till stan imorgon i hopp om att hitta lite somriga kläder. Har inga större förväntnigar på att hitta något då jag tycker affärerna inte riktigt har så mycket, brukar oftast hitta allt på internet. Dock är det ju alltid bra att kunna prova innan. Veckan i övrigt har flytit på rätt bra, ganska seg måndag men. Har hunnit med promenader både måndag och igår dessutom, orkar inte vänta ut förkylningen mer så jag tjuvstartar med lite promenader. Svårt att sitta inne den här tiden på året..
Victor fick då helg idag och har ganska nyss kommit hem, blev en liten surprise då det var tänkt att han skulle köra en stund imorgon. Mycket uppskattat här hemma!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0