Sommar och sol

Så var det måndag och ny vecka igen, var inte alls redo för det kände jag. Helgen gick återigen för fort och kroppen tyckte som vanligt att 5 var en hemsk tid att vakna imorse. Men sånt är väl livet. Blev i alla fall som sagt var shopping i torsdags med Lina, blev faktiskt förvånad själv då jag hittade 6 plagg och en bikini. Lite kanske tack vare Lina då hon peppade till att gå ut helt ur min comfort-zone och köpte sånt som jag aldrig någonsin tidigare använt. Inte för att jag inte tycker de är snygga, mer för att jag själv inte känner mig snygg i det. Men den här sommaren får väl bli den sommaren då jag helt enkelt ger fan i om det skulle vara någon som bryr sig. I sommar är det min sommar. Och efter att har lipat mig igenom 3 timmar av Linda-Maries bok "så lärde jag mig att älska min kropp", så finns det ju ändå hopp. Aldrig relaterat så mycket till en bok.

Helgen som följde blev sedan lugn för min del, sommarvärmen har hittat hit. Blev solning och eurovision i lördags och igår blev det inte många knop, förutom fram mot kvällen då det blev grillning hos Josse och Rickard innan jag och Josse gav oss ut på en springtur. Äntligen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0