myys

Verkligen dålig upd i helgen, har väl hänt mycket men ändå ingenting ;p
Har övningskört iaf och det gick väl nästan över förväntningarna måste jag ju säga eftersom att jag orsakade ingens död och höll mig på vägen ;) Haha.
Och igår kväll blev de film hos Therese ;) var väl inte den bästa filmen jag sett (helt klart sevärd iaf!) men med rätt sällskap så funkar allt! :)

efterbilder?!

Håret klippt och färgen sitter i, asm! :)
Idag har jag kommit fram till att jag har två efterbilder, dvs. två personer som jag verkligen inte vill bli som (motsatsen till förebilder).

Saker förändras, kanske dags att börja om.

som om hjärtat slutat slå våra blickar möttes, som om de bara va vi två

Varmt idag igen, kommer döö av vätskebrist! men justja, de kan jag ju inte för Fanny har inte fått veta de hon skulle få veta så jag får väl ta å överleva men fortsätter värmen så vet jag inte hur ;o usch vad jag är less nu! Vill ha minusgrader!
Ska väl sluta klaga och va glad för dom som tycker att det är skönt med sommar och massvis med sol.
Aja, inte länge kvar nu förrän mina toppar ska bort ;D

Drömma kan man alltid...

Take my hand, and just don't let go for as long as I've got you, I'll be allright

Rätt bra väder idag men ska Lovisa sola? Haha nej skulle inte tro det! Jag är less på sommarn och vill ha vinter och snö!
Aja var iaf och fiskade igår med Fanny och Tobias, blev väl ingen fisk men men mycket skratt på stackars fannys bekostnad ;) Haha.
Sen for vi till Therese och satt där en liten stund.

Yäääs! Äntligen funkade det!!
Mina foppa efter förra veckans fiske ;)

aha

Ska snart dra iväg på ica och köpa sms-årskort och hårfärg, eftersom att jag snart ska klippa mitt hår :)
Just nu ser det då iaf för taskigt ut! Annars är väl planerna för dagen inte så stora ;)

Gaaah! Just nu vill inget sammarbeta så det blir ett bildlöst inlägg... igen!

Tjalalalala

Ovärt inlägg igår, aja. Igår kväll blev det iaf film at Thereses place med Fanny, Tobias, Therese, Jerry, Dea, Melin och Björn :) Haha filmen va gryym! Komisk iaf :)
Sen idag så började vi fixa lite med lösdriften.

Bompis!

Insåg just att snart börjar skolan, inte alls länge kvar faktiskt! Och jag känner verkligen inte taggen nånstans just nu. Meen man brukar ju överleva.. så det är väl lugnt antar jag ;p Och lite roligt är det ju att man slipper röbro!
Aja.

Hahahahaha osv... :)

And the only reason is U

Igår följde jag med Therese först till skarven sen till stensele och efter det så for vi till hon och såg film och pratade :) Det var kul det!
har väl inget vettigt å säga så det får bli ett kort inlägg ;p

Tihi :)

Fisket igår blev allt annat än långtråkigt ;p
Jag sammanfattar det såhär: älg, fisk, swampsoccer-träning, tappade foppatofflan i geggan höll inte på hitta den, bottennapp som ledde till att jag kasta spö i vattnet (a) och kvällen avslutades med en film (som jag för övrigt inte såg klart ;p)
Aja det var iaf kul!

Photos

Det är här man känner vars stigarna går och man vet vem som är släkt med vem
det här man vet var gäddorna står
ja det är hit man kommer när man kommer hem du vet ja det är hit man kommer när man kommer hem.

Inga bilder från igår menmen dom kommer väl ;p

Heerligt! ;p

Skrev inget igår men jag var på bröllop hela dagen. Det va väl kul, har några bilder men dom kommer upp nån annan gång.. kanske ;p
Får se vad som händer idag, blir väl iaf kanske så att jag far och fiskar ikväll om det blir lite mindre blåsit och om nån följer med :)

Great ;p

Idag har Lovisa: fotat och duschat älgarnas fasa "trumvirvel" Blixten :) Aja jag var och fotade lite i skogen medans Klara röjde, Blev inte så många bilder men några ;p
Ikväll blir det nog att fara och fiska igen :) Igår fick jag då iaf två stycken! Klå de.

Var nyss inne på bilddagboken och såg en bild på en häst som nästan var identisk med Terry ;o Lite läskit men söt va den!

Klara in action!

Jag in action! ;p

You're always in my haert in my dreams babe you're the meaning of my life....

Me goes crazy.. Oh gosh!

Det va några bilder från idag :)

Fantastic!

Dagen har hittills varit bra, som jag nämt förut, en mycket bra sommar! Dagen började med att sooova, sen kubbspel, bad och nu har jag duschat. Ska till stugan om ett tag och äta sen så blir det hem och förhoppningsvis en fisketur ikväll, alltså en perfekt dag helt enkelt! Det blir nog inget Umeå imorgon tro jag, tar det senare i sommar då jag har mer pengar och mer tid att shoppa :)
See yaa!

Eh lr vad ska man säga?

Aja har inte hänt mycket men imorgon blir det troligtvis att fara till Umeå med Kristoffer å Emelie, blir där till torsdag. Kul!! :) Ikväll så såg jag näst sista HP, jag måste ju säga att dom filmerna bara blir sämre och sämre ;p Memen.

Daaah!

Aa som sagt for jag och fiskade igår, de blev väl inte så lyckad fångst för min del meen Anton och Andreas fick varsin (kanske inte dom största men ändå) trots att fiskelyckan inte var så god så var det ändå trevligt :)
Och i helgen är väl ungefär hela jordens befolkning i Åsele känns det som... dock inte jag men jag hade en trevlig kväll ändå, badade med syster och fick även plocka fram mina gamla klättrarkunskaper... ;)
Aja det va väl allt tro ja? :)

/Lovisa

I'm not you, I'm not she, I'm not perfect I'm just me!

bara för att allt är helt perfekt just nu!

Ja allt känns underbart!
Kan faktiskt inte säga senast allt kändes så här bra, meen de är helt underbart!
Aja säger då bara det att jag verkligen ser framemot morgondagen! :)

Helt GALET bra du är!

Aj löv jo

I never thought that love can be so strong
Lycksele idag, blev faktiskt lite klädköp :) Så nu är Lovisa två linnen rikare! det behövdes verkligen, nu saknas bara lite fler leggings och jeans så är jag nöjd. Meen jag hade tänkt hinna göra en resa till Umeå innan sommaren är sommaren är slut. Och sen saknar jag min vän så en resa till vindeln är osså aktuellt! :)
Och imorgon kommer min lön in på kontot, det gillas verkligen nu!
Aja; i tisdags fick jag träffa Fanny och Therese, vilket känns som en evighet sen (en vecka) men dom gör en alltid så glad! :)
Men just nu är det någon annan jag saknar.... men förhoppningsvis inte så länge till.

Bästa sommaren?

Aa som rubriken säger börjar jag faktiskt undra om det är så att sommaren 2011 kommer bli den bästa, hittills så har den då helt klart varit bättre än förra! Jag har fått koppla bort tankarna och göra saker som jag egentligen tycker är roliga men som jag annars nästan aldrig har tid med, jag har fått kontakt med personer som betytt mycket för mig men som jag hade tappat kontakten med, jag har insett att allt jag behöver har alltid funnits nära mig och bästa av allt, hittills så har jag fått spendera min sommar med underbara personer! <3

Det var det. :)

Swampsoccer

Ja som jag nämt så var det swampsoccer fredag-lördag och fredag var det även tävling i lycksele för min del, blev en fjärde placering men jag är rätt nöjd ändå och Romeo skötte sig jättebra :) Swampsoccern gick väl kanske inte så där jätte bra, meeen det var otroligt kul! :) Sen blev det lite afterswamp, först hemma och spela games, sen ut och fiska/bada. Kulkul! :)

Jaja

Har mycket men egemtligen ingenting att skriva om, orkar inte heller skriva så mycket nu men en snabb upd om vad som händer resten av veckan: ikväll-fiska/bada imorgon- Terry kommer hem!! :) Sista träningen med romeo inför tävlingen fredag- tävling och swampsoccer om jag tar mig hem i tid. Lördag- swampsoccer. Aa det var vad som kommer hända, i övrigt så har det inte hänt så mycket sen sist jag skrev.
/Lovisa

Har just tackat ja till min gymnasieplats, känns så otroligt skönt att veta att jag tog mig in. :)
Idag så köpte jag nya solglasögon vilket behövdes med tanke på att mina gamla var så stora så de täckte hela ansiktet (nästan iaf). Sen så åkte jag karusell med Fanny osså, riktigt roligt! Imorgon blir det att sitta parkeringsvakt i 1,5 timme men det går nog bra det.
En annan sak som är bra är att Terry har blivit lite bättre! Och det är så obeskrivligt skönt!

Together forever

Inget utan dig.

Nu har man fått sommarlov och idag så har jag gått nåt varv på marknan och jag hittade faktiskt lite saker, en väska, skosnören (hello kitty) och ett jigg-set. :) Och sen så träffade man ju en massa folk också. Och nu sitter jag och funderar på om jag skulle ha tagit och farit på dansgalan imorgon och varit lite social men det kostar ju pengar och jag behöver pengar meeen vi får se :)
Nu till det som förstör allt det roliga, min älskade bääbispålle har blivit sjuk och kommer stå på atg-kliniken över helgen för behandling så jag hoppas med hela mitt hjärta att det hjälper för utan honom är jag inget. <3

Du måste bli bra, vännen min! <3

Lovisa Olofsson

En inlandsbo här på villovägar och äventyr vid kusten. Ursprungligen från skogen utanför Storuman men numera bosatt i Skelleftehamn. Här lever jag och jobbar, med betoning på sistnämnda. Men förutom jobb så lever jag faktiskt livets glada dagar! En tant i sina bästa år helt enkelt.