Om jag låtsas att jag bryr mig

Började se gladiators på historian, haha den är väl bra antar jag. Våran lärare sa att det skulle dyka upp någon med "snygga muskler" men jag tror jag missade denna någon, lr så har han inte hunnit vara med än. Jag tror det första alternativet är mest troligt eftersom att jag och Mathilda kom in på en viktig diskussion mitt upp i allt. Konstigt att man har så mkt att prata om på lektionerna men på rasterna så kom man inte på nånting :o
Butbut, på lärverkstan så skulle vi få några program installerade, det tog typ en evighet lr två, så vi försökte fördriva tiden på ett bra sätt men det va visst inte så uppskattat av alla... men nu ha jag då iaf photoshop så jag ska väl inte klaga.
Har lektioner ikväll, kände verkligen ingen tagg just nu, men det är ju ett litet tag kvar så jag får väl göra det bästa av situationen-POWERNAP! :)


OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0