Dag 3, mitt syskon...

I detta fall väljer jag att skriva om mitt biologiska syskon.
Klara, 20 år och blond. Vad mer finns att säga? Jo, det finns ganska mycket men jag orkar inte dra upp allt.
Jag har ganska bra kontakt med min syster, vi träffas i stort sett varje dag. För det mesta är vi sams (iaf nu för tiden) men vi är olika som dag och natt, har nästan alltid olika åsikter osv.
Vi kan prata om det mesta, men bara ytligt om vissa saker. Det är väl det jag kan sakna ibland, den där djupa kontakten. Att man kan prata om allt, jag tror att jag skulle kunna prata med Klara om det mesta utan att hon skulle bry sig, och jag tror absolut att jag skulle kunna lita på henne, att hon inte säger nåt utan att det stannar mellan oss.
Så, vad är det då som hindrar mig? Det vet jag faktiskt inte...




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0