Dag 17

17. Något som är jobbigt för mig

Känslan att veta att man inte räcker till eller att man aldrig kommer klara nåt, det tycker jag är jobbigt. Därför sätter jag inte så höga mål i livet eftersom att då är det lättare att nå upp till dom och stärka sitt självförtroende lite istället för att sätta mål som man kanske inte klarar.
Och ju mer man klarar ju högre mål kan man sätta och då kan man tillsist nå det där målet som kändes omöjligt.

Sen tycker jag ju såklart det är sjukt jobbigt att folk jämtjämtjämt ska hålla på att bråka, och låta folk som inte är inblandade drabbas av sådan otrolig omogenhet.
Och sen ska jag försöka förklara det här nu, jag tycker det är jobbigt när folk tror att dom har lyckats bevisa för andra att dom har rätt och går omkring och tror att alla människor tycker dom är så duktiga när människorna runtomkring inte alls tycker det egentligen utan tycker någon annan har rätt. V
Aeh, vet inte ens om jag själv fattade det där men aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0